Cum comand:
Online: - aveti posibilitatea sa va creati un cont pe site-ul nostru, daca nu aveti deja unul creat
- Chat-ul nostru online prin care un coleg va prelua comanda
Telefonic: 0763.073.153
Disponibile intre orele 9.00-18.00, luni-vineri
Livrarea:
Livrarea se face in 24-48 de ore lucratoare prin curierat rapid, iar in cazul in care locatia clientului nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, se vor percepe taxe suplimentare comunicate in prealabil, telefonic la confirmarea comenzii, pentru kilometrii suplimentari existenti.
Pentru comenzi de peste 1000 Ron transportul este gratuit. Pentru comenzi de valoare sub 500 lei, tariful de livrare este de aproximativ 18 lei
In cazul in care optezi pentru ore sau zile preferentiale te rugam sa le mentionezi la rubrica observatii inaintea finalizarii comenzii si la momentul in care va contactam telefonic pentru confirmarea comenzii.
Respectarea cerintelor suplimentare se va face in functie de disponibilitatea si programul serviciilor de curierat. Livrarea produselor se face in limita stocului disponibil. In cazul in care nu detinem produsul dorit pe stoc ne rezervam dreptul de a nu onora comanda in cauza.
In cazul in care exista suspiciuni cu privire la ridicarea coletelor, din diverse motive, ne rezervam dreptul de a expedia comanda, doar cu plata in avans.
In cazul in care coletul livrat nu este ridicat, ne rezervam dreptul de a expedia un alt colet, doar cu plata in avans.
Returnarea produselor
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitionează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Ai obligatia de a ne notifica telefonic in momentul in care doresti sa efectuezi un retur, iar produsul returnat trebuie sa ajunga la sediul firmei S.C. Ruand Power Solutions S.R L in termen de maxim 14 zile de la notificarea intentiei de retur. De asemenea te rugam sa ne comunici intentia de a fi inlocuite produsele sau de a primi banii inapoi.
Mentionam ca produsele vor fi inlocuite în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate doar daca indeplinesc criteriile legale de retur (ex:contin eticheta intacta, ambalajul intact, si produsele nu prezinta semne ca ar fi fost folosite, se returneaza intr-o modalitate corecta de ambalare si ajung la destinatie nedeteriorate).
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. De asemenea cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de maxim 14 de zile, prin virament bancar, in contul clientului sau prin curierat rapid, iar plata transportului revine in totalitate clientului.
In cazul in care produsul prezinta urme de folosire, nu mai are eticheta sau nu mai prezinta folia de protectie cu care a venit, se va considera ca produsul nu mai este nou, prin urmare se va percepe o taxa de pana la 25% din valoarea produsului de catre comerciant daca se va dori in mod insistent returnarea produsului.
Premiile sub forma de voucher sau produsele castigate in urma concursurilor organizate de ZoZoMag.ro nu se returneaza. Exceptie fac doar produsele care prezinta defecte de fabricatie.
ATENTIE! : In cazul receptionarii unui produs deteriorat pe durata transportului, este in sarcina clientului sa verifice continutul, integritatea produsului la livrare, si sa ne notifice in scris in maxim 48ore de la fata primirii coletului. Sesizarile ulterioare nu se mai pot lua in considerare.