-
Cosul este gol!
Oferte Speciale
Brands
Râșnița de cafea AD 4446 este un echipament indispensabil de bucătărie pentru persoanele care apreciază gustul unic al cafelei și nu își pot imagina o dimineață, o pauză după-amiază la serviciu sau o întâlnire de seară cu prietenii fără ea. Râșnița are o capacitate de 75 g, deci vă permite să măcinați cantitatea perfectă de cafea, astfel încât să nu-și piardă aroma, este echipată cu un capac de păstrare a aromei pentru a vă asigura că cafeaua măcinată poate fi folosită pentru mai multe persoane. Puterea maximă de 150 W înseamnă că cafeaua va fi măcinată rapid fără a fi nevoie să măcinați boabele mult timp.
Cum comand:
Online: - aveti posibilitatea sa va creati un cont pe site-ul nostrum, daca nu aveti deja unul creat
- Chat-ul nostru online prin care un coleg va v-a prelua comanda
Telefonic: 0763.073.153
Disponibile intre orele 9.00-18.00
Livrarea:
Livrarea se face in 24-48 de ore lucratoare prin curierat rapid, iar in cazul in care locatia clientului nu se afla in aria de acoperire a firmei de curierat, se vor percepe taxe suplimentare comunicate in prealabil, telefonic la confirmarea comenzii, pentru kilometrii suplimentari existenti.
Pentru comenzi de peste 500 Ron transportul este gratuit. Pentru comenzi de valoare sub 500 lei, tariful de livrare este de 20 lei
In cazul in care optezi pentru ore sau zile preferentiale te rugam sa le mentionezi la rubrica observatii inaintea finalizarii comenzii si la momentul in care va contactam telefonic pentru confirmarea comenzii.
Respectarea cerintelor suplimentare se va face in functie de disponibilitatea si programul serviciilor de curierat. Livrarea produselor se face in limita stocului disponibil. In cazul in care nu detinem produsul dorit pe stoc ne rezervam dreptul de a nu onora comanda in cauza.
In cazul in care exista suspiciuni cu privire la ridicarea coletelor, din diverse motive, ne rezervam dreptul de a expedia comanda, doar cu plata in avans.
In cazul in care coletul livrat nu este ridicat, ne rezervam dreptul de a expedia un alt colet, doar cu plata in avans.
Returnarea produselor
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000, pentru persoanele fizice ce achizitionează produse din site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Ai obligatia de a ne notifica telefonic in momentul in care doresti sa efectuezi un retur, iar produsul returnat trebuie sa ajunga la sediul firmei S.C. Ruand Power Solutions S.R L in termen de maxim 15 zile lucratoare de la notificarea intentiei de retur. De asemenea te rugam sa ne comunici intentia de a fi inlocuite produsele sau de a primi banii inapoi.
Mentionam ca produsele vor fi inlocuite în limita stocului disponibil. Produsele returnate vor fi acceptate doar daca contin eticheta intacta, ambalajul intact, factura in original si produsele nu prezinta semne ca ar fi fost folosite.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. De asemenea cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de maxim 30 de zile, prin virament bancar, in contul clientului sau prin curierat rapid, iar plata transportului revine in totalitate clientului.
In cazul in care produsul prezinta urme de folosire, nu mai are eticheta sau nu mai prezinta folia de protectie cu care a venit, se va considera ca produsul nu mai este nou, prin urmare se va percepe o taxa de pana la 25% din valoarea produsului de catre comerciant daca se va dori in mod insistent returnarea produsului.
Premiile sub forma de voucher sau produsele castigate in urma concursurilor organizate de ZoZoMag.ro nu se returneaza. Exceptie fac doar produsele care prezinta defecte de fabricatie.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza. De asemenea cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.